Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja urejajo prodajo artiklov preko spletne trgovine b2b.jaka-i.si (v nadaljevanju B2B trgovina), ki jo upravlja podjetje JAKA&I d. o. o. s sedežom podjetja Podjetniško naselje Kočevje 6, 1330 Kočevje. Ti pogoji poslovanja obravnavajo delovanje B2B spletne trgovine in pravice uporabnika ter poslovni odnos med trgovino in kupcem.

Splošni pogoji B2B trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Ur. l. RS, št. 98/04, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15 in 55/17 – ZKolT) (v nadaljevanju: ZVPot), Obligacijskim zakonikom (Ur. l. RS, št. 97/07 in 64/16 – odl. US) (v nadaljevanju: OZ) Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS, št. 94/07) (v nadaljevanju: ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Ur. l. RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17)) (v nadaljevanju: ZEkom-1), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (Ur. l. RS, št. 53/07) (v nadaljevanju: ZVPNPP), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (Ur. l. RS, št. 96/09 in 19/15) (v nadaljevanju: ZEPT), Zakonom o storitvah na notranjem trgu (Ur. l. RS, št. 21/10) (v nadaljevanju: ZSNT) in Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Ur. l. RS, št. 81/15) (v nadaljevanju: ZIsRPS).
  
Splošni pogoji poslovanja se lahko spremenijo. Za uporabnika oziroma kupca veljajo tisti splošni pogoji poslovanja, ki so v veljavi ob oddaji spletnega naročila. Kupec z oddajo naročila samodejno sprejme in potrdi svojo seznanjenost s Splošnimi pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje naročila.

Dostopnost informacij

Podjetje JAKA&I se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

Registracija

Pravico do nakupa v trgovini B2B pridobi fizična ali pravna oseba z registracijo v sistem B2B. Brez registracije nakup v spletni trgovini ni mogoč.

Z registracijo v sistem B2B obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter določi geslo. Ti podatki uporabnika nedvoumno identificirajo in povezujejo z vnesenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa v spletni trgovini B2B. Registracijo je možno opraviti tudi med postopkom nakupa.

Vsak uporabnik prejme svoje uporabniško ime in geslo, ki sta zaupna in znana le uporabniku. Uporabnik mora zagotoviti, da bo njegov račun uporabljal le on sam ali oseba, ki je pooblaščena za njegovo uporabo.

Za potrebe poslovanja Jaka&I, d.o.o. zbira naslednje podatke:

Za točnost vnesenih podatkov je odgovoren uporabnik sam.

Z registracijo v trgovino B2B uporabnik soglaša z uporabo svojih osebnih podatkov za namen izpolnjevanja naročila, komunikacijo, povezano z naročilom, ter neposredno trženje. Uporabnik bo prejemal obvestila o svojem naročilu in sistemska sporočila. Uporabnik lahko v svojem profilu kadar koli onemogoči uporabo svojega elektronskega naslova za neposredno trženje.

Ponudba

Podjetje Jaka&I, d.o.o. si prizadeva zagotavljati natančne in podrobne informacije o izdelkih, ki so na voljo v B2B spletni trgovini. Kljub temu ne prevzema odgovornosti za morebitne napake v opisu ali specifikacijah posameznih izdelkov. 

Vsak artikel je ustrezno označen ali je na zalogi ali ni. Če je artikel na zalogi, je poleg izdelka prikazana njegova cena, poleg pa je na voljo gumb "Košarica", ki omogoča dodajanje artikla v nakupovalno košarico. Če artikel ni na zalogi, piše "Ni na zalogi", spodaj pa je prikazan gumb "Pošlji povpraševanje", ki omogoča oddajo povpraševanja za izdelek. Ponudba in zaloga se spreminja in posodablja pogosto in hitro.

Slike izdelkov, prikazane v spletni trgovini, so simbolične. Podjetje Jaka&I si prizadeva, da bi bile te slike čim bolj ustrezne in reprezentativne, vendar morebitna odstopanja med prikazano sliko in dejanskim izdelkom ne vplivajo na lastnosti izdelka, zato zanje ne odgovarja.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med podjetjem JAKA&I in kupcem je v preko spletne B2B trgovine sklenjena v trenutku, ko podjetje JAKA&I d. o. o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za JAKA&I d. o. o.  kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku jaka-i.si, in je kupcu dostopna v njegovem uporabniškem profilu ter se hrani toliko časa kot to določa veljavna zakonodaja.

Postopek nakupa in načini plačila

Nakup opravite tako da, oddate naročilo na spletni strani. V naročilu izberete vse potrebne parametre vašega izdelka.

Plačilo naročenih artiklov je možno na več načinov, pri čemer so za fizične in pravne osebe na voljo plačilo s kreditno kartico ter plačilo po predračunu. Pravne osebe, s katerimi imamo vzpostavljen dolgoročen in zaupanja vreden poslovni odnos, lahko koristijo tudi možnost plačila po odlogu.

V primeru plačila po predračunu kupec ob oddaji naročila prejme predračun na e-poštni naslov, ki ga poravna na transakcijski račun SI56 0297 0001 7963 789 (NLB d.d.). Po prejemu plačila na bančni račun ponudnika se naročilo zapakira in odpošlje v dogovorjenem roku. Kupca o oddanem naročilu obvestimo prek e-pošte, kjer so navedeni tudi podatki o predvidenem roku dostave. 

Cene

Cene izdelkov v B2B trgovini temeljijo na aktivnih cenikih ponudnika Jaka&I, d..o.o., ki se lahko občasno spremenijo. Poleg tega so cene lahko prilagojene glede na posebne akcije, predstavitev novih izdelkov ali promocijske kampanje.

Cena, ki velja ob oddaji naročila, je tista, ki jo informacijski sistem ponudnika zabeleži v trenutku prejema naročila.

Čeprav si podjetje JAKA&I d. o. o. prizadeva zagotoviti točne in posodobljene informacije, lahko pride do napake pri prikazu cene. Prav tako se lahko cena spremeni med postopkom obdelave naročila (od prejema naročila do posredovanja elektronskega obvestila »potrditev naročila«). V takih primerih ponudnik kupca o spremembi ali napaki obvesti. Kupec lahko nato odloči, ali bo sprejel spremenjeno ceno ali pa bo od nakupa odstopil. Če se odloči za odstop, ponudnik artikel odstrani iz naročila in kupcu vrne že vplačana sredstva. Če kupec potrdi nakup po spremenjeni ceni, mu ponudnik pošlje elektronsko sporočilo z naslovom »potrditev naročila«, s čimer je sklenjena kupoprodajna pogodba.

Vse navedene cene izdelkov so v evrih in imajo že vključen 22% DDV (oziroma nazorno piše v primerih ko je prikazana cena brez DDV). Smo davčni zavezanec - ID številka za DDV je 92629938.   

Izdaja računa

Ponudnik po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun na elektronski naslov kupca.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo. 

Dostava

Vse izdelke na zalogi pošljemo z GLS hitro pošto v 1-2 delovnih dneh po plačilu predračuna (oziroma po potrditvi naročila, če je plačilo po odloku). Izdelke, ki jih je potrebno sestaviti odpremimo v roku 4 dni. V kolikor se dobavni rok podaljša vas o tem obvestimo na vašo e-pošto. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Za vse informacije smo vam na voljo tudi po e-pošti info@jaka-i.si. Prodajamo in dostavljamo na področju Republike Slovenije. 

Dobavljivost izdelkov

V kolikor izdelka ni na zalogi nas kontaktirajte na info@jaka-i. si, da vam sporočimo ali je izdelek dobavljiv in v kolikšnem času. V kolikor opravite nakup artiklov, ki jih ni na zalogi, imamo pravico odstopiti od prejetega naročila v kolikor izdelkov žal ne moremo več dobaviti. Če je izdelek dobavljiv, vam sporočimo rok dobavljivosti. 

Stroški dostave

Dostavo vršimo preko hitre pošte GLS. Cena dostave je 5,00 EUR z DDV (za območje Slovenije). Za naročila nad 100 EUR je dostava brezplačna (za območje Slovenije). 

Obveščanje

Spletna B2B trgivona vas bo po vaši e-pošti obveščala o novostih in ostalih zanimivostih. Obveščanje bo potekalo nekajkrat na mesec. Ker ne želimo, da bi bilo obveščanje za vas vsiljivo se lahko po lastni volji odjavite od prejemanja novic o novih izdelkih in akcijah na naslov info@jaka-i.si ali v nogi prejetega maila. Na vašo željo, vas bomo odstranili iz liste za obveščanje o novostih. 

Reklamacija poškodovanega paketa

V primeru, da ste prejeli paket poškodovan med transportom, le tega takoj reklamirajte GLS dostavljavcu (izpolnite dokument o poškodovanem paketu) ter nas o tem obvestite na naš e-poštni naslov info@jaka-i.si. V kolikor ste prejeli blago z napako, na lastne stroške pošljete izdelek z napako v originalni embalaži v roku 14 dni na naslov JAKA&I d. o. o., Podjetniško naselje Kočevje 6, 1330 Kočevje. Povratnih pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! Če prodajalec ugotovi da je reklamacija upravičena, bo izdelek zamenjal ter ga na svoje stroške poslal kupcu. Če pa ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo prodajalec izdelek poslal nazaj kupcu na njegov račun.

Garancije

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja TU.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira info@jaka-i.si, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Garancija preneha veljati v slučajih: 

Vračilo blaga

Vračilo blaga je možno le ob predhodnem dogovoru in pisnem soglasju. Za vračilo izdelkov blagovne znamke Multiline je potrebno predhodno uskladiti pogoje z odgovornim komercialistom podjetja Jaka&I, d.o.o. Vračilo izdelkov drugih proizvajalcev je odvisno od odobritve našega dobavitelja. Dogovor o vračilu mora biti sklenjen v pisni obliki, pri čemer se kot veljavna šteje tudi komunikacija preko elektronske pošte.

Blago, ki se vrača, mora biti nepoškodovano, brezhibno in v originalni, nepoškodovani embalaži proizvajalca. Vračilo je možno izvesti najkasneje v 14 dneh od datuma izdaje pisnega soglasja s strani prodajalca. Vračilo je omejeno na izdelke, ki so še vedno del prodajnega programa podjetja, pri čemer od datuma nakupa ne sme preteči več kot 60 dni, razen če je bilo predhodno dogovorjeno drugače. Izdelkov blagovne znamke Proline in izdelkov naših zastopstev, ki so bili izdelani ali dobavljeni po naročilu kupca, ni mogoče vrniti. Prav tako ni mogoče vrniti blaga, ki je bilo prilagojeno specifičnim potrebam kupca, na primer rezanje kablov, aluminijastih profilov ali LED trakov. Pri vseh vrnjenih izdelkih prodajalec izda dobropis, ki ga je mogoče uporabiti pri prihodnjih nakupih.

Stroške transporta, povezane z vračilom blaga, krije kupec. V primeru vračila blaga, ki ni posledica reklamacij ali napak, se izda dobropis v višini 80–90 % prvotne vrednosti blaga. Natančen odstotek je odvisen od vrednosti vračanega blaga, pri čemer preostanek zadrži prodajalec kot kritje manipulativnih stroškov, nastalih ob pripravi in pošiljanju naročila. Izjeme so možne le ob predhodnem dogovoru.

Vsako vračilo mora spremljati zapisnik, ki vsebuje podatke o kupcu, vračanem artiklu ter številko računa ali dobavnice, na podlagi katere je bil artikel kupljen. Blago, ki ne bo opremljeno z ustreznim zapisnikom, bo zavrnjeno.

Stvarna napaka

Ponudnik mora potrošniku izročiti artikel v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake na artiklu, ki se pokažejo v 2 letih od prevzema artikla. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Stvarna napaka:

Za stvarno napako gre takrat, kadar: Stvarna napaka se preverja z primerjavo z drugim, enakim brezhibnim artiklom, z izjavami proizvajalca oz. navedbami na artiklu.

Kupec lahko uveljavlja pravice za stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Z natančnim opisom napake, ter prodajalcu omogoči pregled artikla.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: Kupec ima tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti prejšnjega odstavka.

Pravice ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
 
Pravico do uveljavljanja pravic za stvarno napako natančneje določa Zakon o Varstvu Potrošnikov, od člena 37. do člena 37.č (https://www.uradni-list.si/1/content?id=51154) 

Podatki na straneh

Vsebinske in druge napake na strani so možne in v kolikor bi zaradi njih prišlo do spora, ga bomo poizkušali rešiti sporazumno. Pridržujemo si pravico do spremembe cen. 

Odveza odgovornosti

Upravitelj JAKA&I  se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na straneh. Kljub temu, pa se lahko zgodi, da zaradi tiskarske napake pride do napak. V tem primeru vas bomo obvestili in težavo poskusili rešiti v korist potrošnika.  

Shranjevanje podatkov o nakupih:

Podatki o nakupih so shranjeni na strežniku. V kolikor želite za lastno evidenco imeti račun vašega nakupa v elektronski obliki nam to sporočite na e-pošto info@jaka-i.si in kopijo vašega računa vam bomo poslali na vašo e-pošto. 

Varstvo osebnih podatkov

Pri prodaji spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). Podjetje JAKA&I, d.o.o., potrebuje za korektno izpolnitev naročila nekatere vaše osebne podatke. Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih nikoli ne bomo posredovali tretjim osebam. 

Za potrebe poslovanja spletne trgovine B2B oziroma JAKA&I d. o. o., Podjetniško naselje Kočevje 6, 1330 Kočevje, zbira naslednje uporabnikove podatke:  Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki ne odgovarjamo. Kupec soglaša, da ga podjetje JAKA&I d. o. o. kontaktira, razen v primeru, ko kupec slednjemu izrecno pisno nasprotuje. Družbi GLS posredujemo uporabnikov naslov in po potrebi telefonsko številko, vendar le za potrebo dostave artiklov.

Osebni podatki se uporabljajo izključno za izvedbo naročil, pošiljanje računov in komunikacijo, razen če kupec izrecno soglaša za prejemanje dodatnih obvestil. S predhodnim soglasjem za uporabo piškotkov (ZEKom-1) se lahko podatki uporabijo za neposredno trženje in analizo nakupnih navad. Kupec lahko kadarkoli zahteva, da se ti podatki prenehajo uporabljati v ta namen.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svoje dolžnosti vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@jaka-i.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Naložbo (Vavčer za digitalni marketing izdelava spletne strani in spletne trgovine) sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
×

KOŠARICA

ŽELIM NA BLAGAJNO
NAZAJ K NAKUPOVANJU
×